Analýza odkazového profilu
Analýza odkazového profilu patrí k úvodným činnostiam získavania spätných odkazov (linkbuildingu), ktorá následne ovplyvňuje stanovenie linkbuildingovej stratégie. Analýza sa zameriava komplexne na off-page faktory webu a hodnotí kvalitu, relevanciu, rozmanitosť a prirodzenosť odkazového profilu ako celku. Ďalej hodnotí podobu spätných odkazov, anchor texty, referenčné domény, pomerové hodnoty odkazov (sitewide/text/dofollow/nofollow) a ďalšie metriky. Jej súčasťou by vždy mali byť aj revízie „zlých odkazov“ a odporúčanie na odstránenie, prípadne dištancovanie.
-
Naordinovali sme klinike SEO procedúru. A aký je výsledok? Preplnené KPI o 768 %
15.11.2021Pred časom nás oslovila sieť kliník, lekární a laboratórií s…
-
Analýza odkazového profilu krok za krokom
02.06.2021Audit odkazového profilu predstavuje jednu zo základných činností každého SEO…
-
The Inbounder Global Conference 2018 – Novinky z onlajnu #Špeciál
14.05.2018Exkluzívna reportáž z konferencie The Inbounder 2018! Prinášame 4 rozhovory…
-
Ako sa robí linkbuilding v Nemecku
24.01.2017Máte pocit, že povestná nemecká presnosť a rýchlosť platí aj…
-
Penguin 4.0 – mesiac potom
01.11.2016Je to už viac ako mesiac, čo Google po dlhom…
-
Šikovné nástroje, ktoré využije každý marketér
06.09.2016Pripravili sme pre vás výber nástrojov a aplikácií, ktoré vám…