Banner
Banner je druh grafickej internetovej reklamy na webových stránkach. Bannery majú väčšinou podobu obdĺžnikového obrázku, v ktorom sa vyskytuje grafický objekt, animácia či interaktívna grafika s reklamným účelom. Cielenie reklamy pomocou bannerov je veľmi široké – zasiahne takmer všetky cieľové skupiny – slúži teda ideálne k brandingu (podporovanie povedomia o danej značke alebo produkte). Platba za banner je vyjadrená mnohými rôznymi spôsobmi. Buď môže byť banner platený za zobrazenie (obvykle sa počítajú jednotky tisíc zobrazení – CPT), za umiestnenie na stránke počas určitej fixnej doby, prípadne za počet kliknutí na banner (CPC). Bannery využívajú najmä také značky, ktoré majú v obore veľkú a silnú konkurenciu. K hlavným nevýhodám bannerov môže patriť bannerová slepota, ktorou označujeme podmienené ignorovanie reklamy zo strany užívateľov.
-
Spolupráca s eVisions a Nefertitis: Za 9 mesiacov zvýšenie tržieb na takmer 150 % vďaka PPC (CASE STUDY)
03.02.2021V lete roku 2019 nás kontaktoval majiteľ e-shopu Nefertitis so…
-
12 rozšírení do prehliadača, ktoré si jednoducho zamilujete
28.05.2018Doplnky do prehliadača sú skvelými pomocníkmi, ktorí vám spríjemnia a…
-
5 najzaujímavejších prednášok z CopyCampu 2017
14.03.2017Siedmy CopyCamp sľuboval uzdraviť nemocné texty. Pomôcť prišli odborníci na…
-
Ako pred Vianocami podporíte váš e-shop?
04.11.2016Ľudia zvyknú pred Vianocami nakupovať ako utrhnutí z reťaze. Ako…
-
5 spôsobov, ako sa vysporiadať s blokovaním internetovej reklamy
01.09.2016Internetovú reklamu bojkotuje čoraz viac užívateľov. Dá sa s týmto…