ZOOT: Urobte si radosť. Len tak
ZOOT predviedol, že keď sa dá dohromady partia ľudí, ktorá sa nič nehrá a robí, čo ju baví, funguje to. ZOOT predáva oblečenie, obuv, kabelky a doplnky do domácnosti od rôznych značiek a predajcov.
Svoj kult postavil na Výdajniach radosti, kde si zákazníci môžu zakúpené výrobky vyskúšať alebo rovno vyzdvihnúť. Zakladateľom sa podarilo úspešne prepojiť e-shop s kamennou predajňou a úžasným spôsobom komunikácie so zákazníkmi.
ZOOT sa jednoducho môže pochváliť vynikajúcim marketingom. Chcete sa tiež niečo naučiť? Vyskúšajte vzdelávací kurz Digitálna garáž. Naučte sa využiť internet vo svoj prospech. Ovládnite online reklamu, osvojte si pravidlá komunikácie so zákazníkmi a využite sociálne siete na rast svojej firmy.
Na hranie jedine LEGO
Variabilná stavebnica LEGO predstavuje naozajstný fenomén. Milujú ju deti aj dospelí. Stavebnice sa dajú medzi sebou prepájať a rôzne kombinovať. Deti si môžu vymieňať LEGO postavičky a postaviť všetko, čo im napadne. LEGO ponúka figúrky najrôznejších profesií vrátane hrdinov.
Značka ale v súčasnosti expanduje omnoho ďalej. Môžete si zahrať napríklad LEGO Pána prsteňov na Xboxe alebo si pozrieť LEGO film. Odkiaľ sa vzal taký úspech? S LEGO kockami nestaviate len tak nejakú stavebnicu. Tvoríte príbeh.
O tom, že v jednoduchosti je krása, nás americké LEGO presvedčilo už v roku 2006 kampaňou „How do you say „Imagination“ without saying it? This i show.“
Staviame nábytok s IKEA
Asi vás neprekvapí, že v sobotu pred obchodom IKEA miesto na zaparkovanie jednoducho nenájdete.
Tiež milujete ich nábytok a mäsové guľky? Do Ikey môžete vyraziť s celou rodinou a každý si nájde niečo pre seba. Od nábytku až po doplnky za veľmi nízke ceny, ktoré tam jednoducho nemôžete nechať.
Ročne sa IKEA katalógov vytlačí viac ako Biblií. A keď už máte nakupovania a ľudí plné zuby, zájdite si do ich vynikajúcej reštaurácie na mäsové guľky a dezert.
Pamätáte si vtipnú kampaň s nedorobeným billboardom?
Jabĺčkari okolo značky Apple
Výrobky značky Apple používajú milióny ľudí po celom svete. A čo viac, milujú ich. Výrobky fungujú jednoducho, sú intuitívne, kvalitné a majú perfektný dizajn. Applu sa podarilo vystavať okolo značky kult a prepojený ekosystém.
Ich „think different“ sa prejavuje vo všetkom, čo robia. Napríklad na slúchadlách AirPods síce nemôžete ovládať hlasitosť, na druhej strane ich jednoducho prepojíte s akýmkoľvek Apple zariadením.
Láska ku Kofole
Nakoniec sa pozrieme do Československa, kde počas minulého režimu vznikol obľúbený nápoj Kofola, ktorý sa predáva dodnes, a ľudia ho zbožňujú. Kofola vznikla v 50. rokoch ako alternatíva k vtedy nedostupnej Coca-Cole. Po páde režimu zostala stále populárna nielen v Českej a Slovenskej republike, ale v celej strednej Európe.
Kofole sa podarilo aj zopár skvelých reklamných kampaní. Najúspešnejšia je tá s malým dievčatkom, ktorú na televíznych obrazovkách vidieť každé Vianoce. Keď ju miluješ, nie je čo riešiť.