10+1 e-bookov, vďaka ktorým preniknete do sveta online marketingu
25. 04. 2017 Autor Iveta NečesalováChcete sa vzdelávať v online marketingu? Ste lační po informáciách? Doplňte si vzdelanie prostredníctvom e-bookov. Inšpirujte sa rovno tými najzaujímavejšími.
100 najväčších chýb v digitálnom marketingu
V rozsiahlej publikácii sa dozviete, čo je príčinou toho, že vám niektoré procesy vôbec nefungujú. Ukážky z praxe vám pomôžu pochopiť, kde robíte chybu. Pozrite sa na praktický príklad od firmy avendro.cz, ktorá začala ponúkať dámsku módu pre plnoštíhle ženy. Ktorá žena by nechcela počuť, že je štíhla a krásna? A presne na to sa marketingový tím zameral. Aby facebookové kampane fungovali, musíte dávať ľuďom obsah, ktorý chcú.
Píšte ako copywriter
Trilógiu e-bookov Píšte ako copywriter by ste rozhodne nemali vynechať. Dostanete maximum podstatných informácii a know-how k písaniu textov. Nečakajte žiadne nepodstatné omáčky. Autor vám stručne a jasne vysvetlí, ako správne zacieliť na svojich čitateľov. S týmto e-bookom napríklad zistíte, ako písať skvelé nadpisy. Nebojte sa zabrúsiť na stránky bulvárnych plátkov ako sú blesk.cz alebo ahaonline.cz. Autor uvádza veľmi trefný príklad nadpisu: „Šok! Proč si ho Pomeje nemeje.“ Nech už si o tom myslíme čokoľvek, čitatelia na nadpis klikali ako diví.
Budovanie značky na Instagrame
Sociálne siete hrajú stále dôležitejšiu úlohu pri prezentovaní značky a budovaní jej mena. Naučte sa, ako si získať nových followerov a priazeň zákazníkov pomocou jednej z najobľúbenejších sociálnych sieti. E-book Budovanie značky na Instagrame stiahnete na tejto stránke. Komu Instagram pomáha? Pozrite sa napríklad na slovenskú firmu Butikovo. Na Instagrame zapojili do vytvárania obsahu svoje zákazníčky, ktoré sa v ich oblečení a s hashtagom #butikovo vyfotia a môžu vyhrať. Funguje to.
Marketing na Facebooku pre začiatočníkov
Naučte sa písať pútavé príspevky na najpopulárnejšej sociálnej sieti sveta. Vďaka Facebooku získate priamu spätnú väzbu od svojich zákazníkov, rýchlo ukážete svoje nové produkty, oslovíte naraz veľké množstvo ľudí, presvedčíte nových zákazníkov k nákupu, zvýšite návštevnosť svojho webu a uľahčíte klientom nákup.
Ako začať s obsahovým marketingom
Potrebujete si o obsahovom marketingu naštudovať čo najviac? Obsahový marketing vám nenásilnou formou pomôže zaujať nových zákazníkov a ponúknuť im svoje produkty alebo služby. S publikáciou od Včeliště prídete na to, ako zvýšiť povedomie o svojej značke, zaujmete viac zákazníkov a zároveň s nimi upevníte vzťahy.
Ako využiť persóny a tón komunikácie k presvedčivejšiemu marketingu
Ušite produkt alebo službu svojim zákazníkom na mieru. Prostredníctvom persón lepšie pochopíte túžby a potreby vašich zákazníkov – vrátane jazyka, ktorým komunikujú. Tón komunikácie vám pomôže odlíšiť sa od konkurencie. Porovnajte si napríklad Komerční banku vs. Air Bank. Obe banky sa zameriavajú na rozdielny typ klientov, čo je jasné už z ich komunikácie. Zatiaľ čo Air Bank používa veľmi priateľský a neformálny štýl, KB striktne dodržiava formálny prejav. Vytváranie persón a určenie tónu komunikácie sa bez seba nezaobídu a tento e-book vám pomôže sa v celej problematike zorientovať.
Ako uspieť v e-mail marketingu
Vaša e-mailová komunikácia sa míňa účinkom? Posielajte také e-maily, na ktoré sa budú príjemcovia tešiť. Oslovte nových zákazníkov. Napadá vám niekto, od koho vám samotným chodí newsletter, ktorý radi otvárate? Ak áno, je to asi preto, že má pre vás nejakú pridanú hodnotu. Pobaví vás, príjemnou formou sa niečo dozviete, čaká váš niečo lákavé, čo zaujme vašu pozornosť. Naučte sa využívať e-mail marketing naplno.
Mobilný marketing do vrecka
Príručka Mobilný marketing do vrecka reflektuje aktuálny trend v online marketingu. Smartfóny totiž významne menia nákupné správanie zákazníkov. 96 % ľudí, ktorí vlastnia smartfón, ho zároveň používa aj na vyhľadávanie produktov, služieb a informácii. 35 % ho používa na porovnávanie cien a približne jedna tretina vďaka nemu už v obchode zmenila svoje rozhodnutie o nákupe. To sú slušné čísla, preto by ste mali brať mobilné zariadenia pri svojich projektoch do úvahy.
Porovnávače cien – nejde len o cenu
Zorientujte sa v 3 hlavných českých porovnávačoch cien – Zbozi.cz, Heureka.cz a HledejCeny.cz. Zistite, ako funguje umiestňovanie firiem a akými pravidlami by ste sa mali riadiť. E-book stiahnete tu.
Prečo mi PPC nezarába?
Tento e-book vás zoznámi s najčastejšími chybami v PPC kampaniach. Publikácia Prečo mi PPC nezarába nie je určená len pre PPC profíkov, ale pre všetkých, ktorí niekedy nastavovali kampane v AdWords alebo Skliku.
+ 1 zahraničný e-book
Nestačí vám česká ponuka? Pozrite aj na zahraničnú webovú stránku my.copyblogger.com, kde nájdete e-booky z oblasti SEO, copywritingu a obsahového marketingu. Stačí si len vybrať a naplno sa do nich ponoriť.
Komentáře