Menu

8 kníh nielen pre marketérov

Autor Helena Škývarová Helena Škývarová

Informácie v týchto knižkách, ktoré ani 10 rokov po vydaní nestratili nič na svojej aktuálnosti, vás posunú ďalej. Pozrite sa, ktoré to sú!

seo-kniha

SEO – Optimalizace pro vyhledávače profesionálně (Danny Dover, Erik Dafforn)

Hoci sa od posledného vydania tejto knihy veľa zmenilo a mnoho vecí v SEO už neplatí, je táto kniha stále dobrým zdrojom základných informácii. Napríklad o tom, čo to vlastne SEO je a ako funguje. Určite odporúčame každému, kto sa nejakých spôsobom stará o webové stránky. Či už je to programátor, administrátor stránok či samotný majiteľ webu.

obsahovy-marketing

Obsahový marketing (Josef Řezníček, Tomáš Procházka)

Zaujímavá kniha od českých autorov Josefa Řezníčka a Tomáša Procházku vám poskytne ucelený prehľad o obsahovom marketingu. Hoci na internete nájdete množstvo článkov o obsahovom marketingu a stratégii vytvárania obsahu, väčšina z nich je len v angličtine. Táto knižka vám pomôže pochopiť, čo sa za obsahovým marketingom skrýva. Pár zaujímavých nápadov si z nej do praxe odnesie nielen začiatočník, ale aj pokročilý online špecialista.

o-reklame-ogilvy

Ogilvy o reklamě (David Ogilvy)

Inšpiratívna kniha o práci legendárneho Davida Ogilvy. Bohatými ilustráciami vás zavedie do sveta tvorivej práce jednej z najväčších reklamných ikon. David vám predloží hromadu nielen zaujímavých a skvelých reklám, ale podelí sa aj o tie, ktoré až taký veľký úspech nemali.

 

jak-drahe-je-zdarma

Aké drahé je zadarmo (Dan Ariely)

¨Bravúrna kniha ekonomického psychológa Dana Arielyho, ktorý svojimi výskumami poukazuje na to, že v našich rozhodnutiach nie sme až tak racionálni, ako si myslíme. Kniha obsahuje kopu príkladov z autorovho výskumu a poukazuje na marketingové pasce, ktoré v menšej či väčšej miere ovplyvňujú to, ako sa správame počas nákupného procesu.

vek-amazonu

Obchod pre všetko – Jeff Bezos a éra Amazonu (Brad Stone)

Alebo ako sa z malého online kníhkupectva stal medzinárodný kolos, ktorý ako jeden z prvých využil potenciál začínajúceho internetu. Veľmi zaujímavá biografia zakladateľa Amazonu Jeffa Bezosa, ktorá vás zavedie do vnútornej firemnej kultúry a odkryje vám, v čom spočíva úspech najväčšieho online predajcu na svete.

stesti-doruceno

Štěstí doručeno (Tony Hsieh)

Postaviť šťastie svojich zamestnancov nad peniaze firmy sa môže zdať ako bláznivý krok, ale obchodu s obuvou Zappos sa to podarilo a dnes je z nej miliardová spoločnosť. Ako jedna z prvých firiem sa začala viac zameriavať na šťastie svojich zamestnancov a zákazníkov. Princípy tejto spoločnosti môže využiť človek na voľnej nohe, ale aj väčšie korporácie.

pozornost-david-goleman

Pozornost (Daniel Goleman)

Máte niekedy problém plne sa sústrediť na prácu? Potrebujete stihnúť deadline, ale myšlienky vám lietajú a na konkrétny projekt sa neviete sústrediť? Kniha od Daniela Golemana, svetoznámeho psychológa a autora bestselleru Emočná inteligencia, vám odhalí, ako to so schopnosťou sústredenia funguje. Skvele čitateľná kniha, ktorá vám zrozumiteľne vysvetlí, ako funguje ľudská pozornosť a ako s ňou pracovať, aby sa ste sa dokázali sústrediť.

sila-zvyku

Sila zvyku (Charles Duhigg)

Zbaviť sa nejakého návyku nie je ľahké. Niektorí to dokážu zo dňa na deň, iní s tým bojujú po celý život. Skvelá kniha Charlesa Duhigga vám prezradí, ako to s tými zvykmi naozaj je. Podrobne vám vysvetlí ako zvyk vzniká, ako funguje a najmä, ako sa dá taký zvyk zmeniť. Odporúčame všetkým, ktorí so svojimi (zlo)zvykmi bojujú a chceli by ich raz a navždy zmeniť.

 

02.01.2017

Komentáře