Zo života copywritera: Očakávanie verzus realita
02. 10. 2017 Autor Petra ZeidlerováAko vyzerá copywriting, keď si dáte dole ružové okuliare? Nebojte, stále pekne. Sem tam sa síce objaví nejaká tá mucha, ale s tým musíte počítať v každom jobe. Aj u copy. A ako to teda v copywritingu s trochou preháňania chodí? Posúďte sami 🙂
- Očakávanie: „Budem písať sexi texty o móde, psychológii a zdravom životnom štýle.“
- Realita: „Tak, článok o vysokozdvižných plošinách by som mala, teraz doklepnem text o septikoch a potom sa vrhnem na poistenie.“
- Očakávanie: „Myslím, že mi jeden článok zaberie približne 3 dni.“
- Realita: „Idem na to, za 3 hodinky to máš v mailovej schránke.“
- Očakávanie: „Každú hodinu sa zdvihnem od písania a 10 minút si zacvičím, aby ma nebolel chrbát.“
- Realita (po ôsmich hodinách nepretržitého písania): „Aaau!“
- Očakávanie: „Budem písať v kaviarňach. Tamojší ruch vo mne prebudí kreativitu.“
- Realita: „Nemám ani čiarku. Utratila som tri stovky a tú ženskú od vedľajšieho stola, čo už dve hodiny nezavrela zobák, neznášam.“
- Očakávanie: „Píšem naozaj dobre. Príroda ma obdarila talentom.“
- Realita: „Čože? Aké nadužívanie trpného rodu?“
- Očakávanie: „Marketingové texty mám v malíčku.“
- Realita: „Prosím ťa, čo to presne sú tie kľúčové slová a CTA?“
- Očakávanie: „K práci si dám maximálne 2 šálky kávy za deň.“
- Realita: „K práci si dám maximálne 6 šálok kávy za deň.“
- Očakávanie: „To nevadí, že píšem doma, budem sa upravovať rovnako, ako keď by som išla do kancelárie.“
- Realita: „Bože, neurobil sa mi tu dred?“
- Očakávanie: „Nie, zo mňa sa rozhodne nikdy nestane gramatický nazi.“
- Realita: „Štandartná? Štandartná ?! To myslíš vážne?? „
- Očakávanie: „Meta descriptions sú celkom v pohode.“
- Realita: „Neznášam meta descriptions!“
- Očakávanie: „Paráda, môžem písať z domova. Začnem skoro ráno, nech mám popoludnie voľné. Podniknem s priateľmi toľko akcií… „
- Realita: „Nikam nejdem, nestíham.“
- Očakávanie: „Moje články budú mať na Facebooku stovky lajkov. Možno aj tisíce. „
- Realita: „Jéj, 8 ľudí. Super! „
Našli ste sa v nejakom bode? A s akými víziami ste išli do copywritingu vy? Podeľte sa v komentároch, nech sa zabavíme 🙂
Komentáře