Sprechen Sie Marketing? Nenechajte si ujsť tieto konferencie
05. 10. 2017 Autor Martina HabartováPrejedli sa vám slovenské a české marketingové akcie? Vytiahnite strieborné príbory po babičke a nazrite s nami pod pokrievku zahraničných konferencií. Servírujú sa tipy na nemecké marketingové eventy až do konca roka. Ako sa varí online marketing na Západe?
Internet World Kongress
(10. – 11. október 2017, Mníchov)
Na veľkolepú konferenciu plnú prípadoviek zvučných značiek a agentúrnych mien si zájdite do Mníchova. Neminie vás prezentácia úspechov firiem PUMA, L’OREAL, Amazon, Rewe alebo Adidas. Prednášky na tejto konferencii sa však zameriavajú nielen na matadorov marketingu a nadnárodné brandy, ale aj na mladé, začínajúce e-shopy a značky, ktorým ponúkajú potrebné know-how a inšpiráciu k ďalšiemu vývoju. Počas dvoch dní dostanete skvele našejkovaný koktail marketingových techník, či už ide o získavanie návštevnosti z vyhľadávačov, multi-channel kampane, influencerov, YouTube alebo využitie dát.
Zaujalo nás: Predávate v Nemecku na Amazone alebo eBay? Heiner Kroke bude vo svojej prednáške hovoriť o tom, ako na oboch platformách získate prvé miesto v hodnotení predajcov. A ak cez tieto velikány ešte nepredávate, Danil Bülhoff vám poradí, ako s ich pomocou naštartujete svoju značku raketovou rýchlosťou.
SEO DAY
(12. október 2017, Kolín nad Rýnom)
Po večeroch si čítate Google Webmaster Guidelines a dátumy updatov algoritmu recitujete spamäti? V tom prípade je pre vás konferencia SEO DAY ako stvorená. Stretnete sa na nej s rovnakými bláznami do SEO ako ste vy sami. A celý deň prežijete v zajatí optimalizácie. Organizátori program vyšperkovali všetkým, čo by vás mohlo v SEO zaujímať. Od obsahu sa cez technické SEO dostanete až k on- a off-page faktorom. Išli by ste, ale váš diár má iný názor? Nevadí! My tam ideme a o konferencii vám napíšeme report, môžete sa tešiť 🙂
Zaujalo nás: Určite si nenecháme ujsť prezentáciu o audite a optimalizácii obsahu na základe dát agentúry Lunapark a prednášku agentúry Ranking Check lákajúcu na Search Experience Optimization o vplyve UX a výkonnostného marketingu na SEO stratégiu.
Social Media Conference
(17. – 18. október 2017, Hamburg)
Na Social Media Conference sa budú preberať aktuálne trendy a mnohé z nich dokonca na reálnych projektoch. Hovoriť sa bude o tom, ako urobiť zo značky jednorožca sociálnych sietí bez útraty jediného eura, aj o tom, ako sa vyhnúť prespendovaniu a naštvanému klientovi počas spustenej kampane. Deutsche Bahn sa podelí o svoje tipy na komunikáciu so zákazníkmi, AB testovanie a dátovú analýzu, a populárny časopis Focus sa vo svojom príspevku zameria na svoje úspechy s native advertising. V ďalších prednáškach sa dozviete, aké videá vám budú fungovať na ktorom kanáli, alebo ako v Nemecku z právneho hľadiska ošetriť spolupráci s influencermi. Ďalej na vás čaká strategické plánovanie, fúzie koncernov na sociálnych sieťach, posilnenie synergického efektu kampaní propagáciou na rôznych marketingových kanáloch a plánovanie contentu pre nich, komunikácia s generáciou Z alebo využitie chatbotov.
Zaujalo nás: Frankfurtská burza neponecháva nič na náhodu a zvláda komunikovať na Twitteri, Facebooku, LinkedIne, Xingu a dokonca aj na Instagrame a Snapchate. Na konferencii vám prezradí, ako na to.
OMCap (Online Marketing Capital)
(18. – 19. október 2017, Berlín)
Na akcii OMCap sú prednášky rozdelené do troch okruhov – jeden má na starosti Performics, druhý sponzoruje Project a Ventures a tretí je „powered by“ Google. Tomu zodpovedajú aj témy jednotlivých okruhov. V Performicse vám povedia napríklad o tom, ako tvoriť medzinárodný obsah na základe lokálneho obsahu alebo ako sa úspešne popasovať s technickou stránkou A/B testovania. Project a Ventures si okrem iného nachystali prezentáciu o zrýchľovaní stránok webu alebo cross-channel marketingu a tešiť sa môžete aj na case study venovanú brandingu, a to priamo od kozmetického giganta Schwarzkopf. Google sa bude zaoberať svojimi obľúbenými témami, a tak si na svoje prídu záujemcovia o strojové učenie, display reklamu a YouTube.
Zaujalo nás: Last-click atribúcia už je za zenitom. Bernd Holbein považuje za najlepšiu alternatívu data-driven atribúciu a ukáže vám, ako túto technológiu implementujete do svojich kampaní.
Berlin Affiliate Conference
(1. – 4. november 2017, Berlín)
Hoci nesie táto trojdňová konferencia v názve affiliate, môžete na ňu smelo vyraziť aj keď sa partnerským programom práve nevenujete. Podľa programu to totiž vyzerá na poriadnu SEO nálož. Odhalíte pravdu o ručných penalizáciách od Googlu, zistíte, ako sa zachovať, keď niekto potopí pomocou black hat SEO váš web, zistíte, ako sa v Nemecku nahliada na linkbuilding, zlepšíte sa v technickom SEO alebo si vyberiete najlepšie nástroje pre optimalizáciu. Chýbať samozrejme nemôže ani avizovaný affiliate nasledovaný reklamou na sociálnych sieťach a UX.
Zaujalo nás: Publikovať tak dobrý obsah, že na neho budú užívatelia internetu sami odkazovať? To je sen snáď každého SEO špecialistu a linkbuildera. V prednáške 5 Proven strategies for operators and affiliates sa naučíte, ako na to.
UX Congress
(2.- 3. november 2017, Frankfurt)
UXácká konferencia vo Frankfurte ponúkne prednášky k neduhom trápiacim nejeden web a zároveň nahliadne do najbližšej budúcnosti svojho oboru. Spíkri sa budú zaoberať mobilnými webmi, UX dizajnom, a pretože sa jedná o naozaj obsiahly event, dostane sa aj na virtuálnu a augmentovanú realitu, holistické UX, užívateľský zážitok v priestore. Aby sa nehovorilo len o planých teóriách, časť kongresu je rýdzo praktická – tento rok sa jej prevažná časť bude venovať eye-trackingu.
Zaujalo nás: Prezentácia Benjamina Uebela z Userlutions sľubuje návod na trojminútový UX test rozhrania webu, vďaka ktorému vytlačíte zo zákazníka feedback oproti konvenčným postupom neuveriteľne rýchlo.
Affiliate Conference
(9. november 2017, Mníchov)
Frčí váš biznis predovšetkým na affiliate báze? Nenechajte si ujsť čisto afilácku konferenciu v Mníchove, kde sa bude celý deň diskutovať len a len o partnerských programoch. Ako najlepšie osloviť partnera na spoluprácu? Akým smerom sa bude affiliate marketing v budúcnosti uberať? Na čo by ste sa mali pripraviť? Ako vyzerá perfektný partnerský program? Ako merať a vyhodnocovať customer journey? Ako to bude vyzerať s GDPR v Nemecku? Ako správne používať zľavové kupóny? Na konferencii sa skrátka bude affiliate marketing prepierať od A do Z a mrzelo by vás, keby ste pri tom neboli.
Zaujalo nás: Martin Riess z Awinu sa zameria na affiliate marketing na mobilných zariadeniach a poradí vám, čo a ako nastaviť a aké nástroje používať, aby ste dosiahli na mobilných zariadeniach až 30% z celkového počtu predajov. Tak rýchlo kúpiť vstupenku!
Digital Growth Unleashed Berlin
(13. až 14. november 2017, Berlín)
Rovnako ako predchádzajúce konferencie aj Digital Growth Unleashed sa zaoberá predovšetkým jednou témou, a to optimalizáciou konverzného pomeru. Ak si teda lámete hlavu nad tým, ako zvýšiť zisk a znížiť výdavky, mohla by vás táto konferencia postrčiť správnym smerom. Okrem nesmrteľného úvažovania nad tým, aký obsah zákazníkov prinúti, aby u vás okamžite nechali celý obsah svojho prasiatka, sa na konferencii dostanete tiež k dátam a práci s nimi. Automatizácia, A/B testovanie optimalizácie konverzného pomeru, pokročilá optimalizácia vysoko konverzných stránok alebo neuropricing. Aj o týchto témach má konferencia čo povedať.
Zaujalo nás: Personalizujte inteligentne a nestalkujte svojich zákazníkov. Jenna Tiffany z Let’sTalk Strategy vám vo svojej prednáške poradí, ako automatizovať personalizáciu a ako merať jej výkon bez toho, aby mali vaši zákazníci pocit, že na nich vaša reklama vyskočí aj z chladničky.
Komentáře