eVisions.cz

Ako úspešne zvládnuť AdWords certifikáciu?

Vzhľadom na to, že čítate článok o AdWords certifikácii, predpokladám, že vás jej zloženie ešte len čaká a vy dychtíte po informáciách, ako na to. A tých sa vám dostane, ale všetko pekne po poriadku.

Zároveň si ešte niečo ujasnime: základný popis jednotlivých testov je doslova ako nosenie dreva do lesa – všetko sa dozviete v detaile každého testu, takže tým nebudeme strácať čas a prejdeme rovno na to, čo sa tam nedočítate.

Prečo sa o AdWords certifikáciu vôbec pokúšať?

Ako na to?

Konečne sa dostávame k tomu, kvôli čomu sme sa tu spoločne zišli, tak poďme na to.

Tipy a triky

Pri skladaní každého testu majte na pamäti, že AdWords certifikácia je pre Google PR príležitosťou. Takže podľa toho vyberajte odpovede – Google chce v každej otázke vyzerať ako ten najlepší.

K testu si otvorte AdWords Pomocníka (áno, môže sa to) a odporúčam rovno úvodné stránky jednotlivých kapitol. Prečo? Teraz totiž príde tá najlepšia vec: nemusíte sa učiť Pomocníka naspamäť, to ani náhodou. Vlastne úplne stačí, keď sa v ňom dobre zorientujete a budete vedieť, kde nájsť potrebné informácie. Pri samotnom teste je väčšinou dosť času na nájdenie všetkých informácií.

Párkrát som už počul, že keď naozaj neviete, označte najdlhšiu odpoveď a pokračujte ďalej. Ja by som skôr poradil niečo iné: Pri každej otázke sú 4 odpovede, 2 z nich sú evidentné nezmysly a reálne teda vyberáte medzi dvoma. A to už sa niekedy dá tipnúť. ?

Na koniec si nechávam rozhodnutie, akú kombináciu si na úvod vybrať. Čo sa náročnosti týka, tak je to asi jedno. Keď však vezmeme do úvahy logickú postupnosť vzdelávania v PPC, začína sa vždy vyhľadávacou sieťou.