eVisions.cz

9 konferencií v Nemecku, ktoré by ste si nemali nechať ujsť

Webinale

Webinale je päťdňová konferencia rozdelená na tri dni prednášok a dva dni workshopov. Profesionáli digitálneho trhu prednesú viac ako 90 prednášok na témy web dizajnu, online marketingu, user ‚s experience marketingu, business inovácií a zvukovej asistencie. Workshopy sa sústredia na optimalizáciu webu, systém Alexa alebo tvorbu flexibilného a interaktívneho dizajnu.

Online Marketing Summit

Veľkolepý summit, ktorého sa zúčastní veľká časť nemeckých SEO guruov. Jednodňová konferencia so záverečnou afterparty má ako hlavnú tému „príčinu neúspechu v digitálnom marketingu“, o ktorom prednáša UX vizionár Karl Gilis. Medzi ďalších špeciálnych hostí patrí Pam Nelly, víťazka NY Press Reward, ktorá sa podľa časopisu Forbes radí medzi 20 najvplyvnejších content markeťákov na svete. Obrovskou výhodou tejto konferencie je, že sa všetky prednášky konajú na jednom pódiu, takže nedochádza k ich prekríženiam, a prednášková sála je vybavená extrémne komfortnými sedačkami.

Internet World Congress

Motto „Handel ist Wandel“ (obchod je zmena) stopercentne platí vo svete digitalizácie. Preto sa konferencia zameriava na trendy, stratégie a najlepšie príklady z praxe online obchodu.

Počas konferencie budú predstavené alternatívne nástroje, ktoré vám pomôžu zlepšiť softvér vášho e-shopu, alebo nástroje na spracovanie produktových dát. Nadviažte nové kontakty a nechajte sa inšpirovať trendami v online predaji.

Data Driven Marketing Conference

Na tejto konferencii je opäť kľúčovou témou správanie zákazníkov. Experti sa zaoberajú metódami, ako – a či – sa z ich správania dá vyvodiť zámer kúpiť ponúkaný tovar alebo služby. Hlavným cieľom je zefektívniť marketingový rozpočet, individualizovať web a tým aj lepšie cieliť na zákazníkov. Opäť budú predstavené trendy v tejto oblasti, rovnako tak ako najúspešnejšie príklady z praxe.

SEO Day

V novembri sa bude opäť konať SEO Day v Nemecku, tento rok si ale organizátori prichystali malé prekvapenie. Pred začatím SEO Day sa pod ich taktovkou bude konať tiež PPC Day. Ten je určený len pre profesionálov a lístok je možné zakúpiť len v kombinácii so SEO Day vstupenkou. PPC Day sa bude konať 07.11.2018 na „tajnom“ mieste, témy sú farebne zamiešané a nebudú vopred prezradené, takže sa môžete tešiť na veľa prekvapení.

08.11.2018 bude tradične prebiehať SEO Day, ktorého sa zúčastnia najväčšie online marketingové agentúry, napríklad Get Traction, Seokratie, alebo Bloofusion. Zaujímavé prednášky pre vás prichystali aj vývojári rôznych SEO nástrojov a softvérov. Medzi prednášajúcimi by vám rozhodne nemala uniknúť tieto mená:

SEO Day je jednou z najväčších SEO konferencií mimo Berlín a Mníchov, môžete sa tešiť na viac ako 45 SEO špecialistov.

Affiliate Conference

A aby ste to nemali jednoduché, v rovnaký deň, ako sa koná SEO Day, je pre vás v Mníchove pripravená affiliate konferencia organizovaná známou online marketing agentúrou expose360. Pripravených je niekoľko prednášok na rozšírenie nielen vašich vedomostí, ale aj možností vášho podnikania.

Data Driven Business

Po mníchovskej Data Driven Marketing konferencii na vás čaká ďalšia v Berlíne. Tentokrát ide o tri konferencie, ktoré si môžete rezervovať ako balíček, alebo navštíviť len každú zvlášť. Viac ako 110 referentov sa bude zaoberať témami ako je obsah vs. buzzwords, neutralita SEO nástrojov a služby s nimi spojené. Môžete sa tešiť na spíkrov z Booking.com, OBI, Hermes, Seokratie, 121 Watt, mobile.de a mnoho ďalších.

45 Deutscher Marketing Tag

V decembri sa koná 45. nemecký marketingový deň. Hlavnou témou je premena inovácií v online marketingu z teórie na prax. Jedna z prednášok sa bude venovať start-upovým podnikom a jedna je, samozrejme, venovaná aj GDPR. Môžete sa tešiť na prezentácie od zástupcov velikánov, akými sú Amazon, Mercedes, IKEA, Volkswagen, Henkel, L’Oreal, Zeiss a ďalšie.

Influencer Marketing Forum

Toto marketingové fórum je zamerané na spoluprácu s influencermi a marketing na báze vzťahu. Fórum sa bude venovať spolupráci s influencermi relatívne do hĺbky, budú predstavené organizačné aj právne aspekty spolupráce a tzv. Do’s a Dont’s. Hovoriť sa bude aj o výhodách a nevýhodách spolupráca s micro a macro influencermi. O svoje skúsenosti sa s vami podelí predstaviteľka z firmy Tchibo alebo z ministerstva spolkovej krajiny Bádensko-Würrtenbersko či ďalší poradcovia z e-commerce oblasti.