Cielenie podľa záujmov
Cielenie podľa záujmov je cielenie, kedy sa reklama alebo kampaň zameriava na určitý segment ľudí alebo užívateľov, ktorí majú záujem o určité produkty či služby. Cielenie podľa záujmu sa najviac využíva v platených reklamách v systémoch Google AdWords alebo Sklik od Seznamu. V týchto nástrojoch tak máte možnosť osloviť užívateľov podľa ich konkrétnych záujmov pri prechádzaní stránok, aplikácii, kanálov, videí a obsahu na YouTube. Kategórie, na ktoré je možné cieliť je mnoho – od módy, financií cez šport až po auto-moto.
-
TOP 21 najväčších českých influencerov – kto sú a koľko majú sledujúcich?
06.07.2021Influenceri – sú všade, ale len málokto dokáže presne povedať,…
-
Ako osloviť viac než 5 000 000 zákazníkov cez social a byť hviezdou Blesku? (Case study)
02.12.2020Spojili sme krásy Česka, silu sociálnych sietí, systematické myslenie, kreatívny…
-
Čo všetko o vás vie internet?
21.05.2018V posledných mesiacoch sa ochrana osobných údajov stala horúcou témou.…
-
Top 10 najsledovanejších Nemcov, Čechov a Slovákov na Instagrame. Čo stojí za ich úspechom?
10.05.2018#obrázky #videá #stories #zážitky tvoria z Instagramu obľúbenú platformu na…
-
Kedy je najlepšie zdieľať príspevky na sociálnych sieťach?
19.10.2017Sociálne siete sú jedným z najlepších miest na zdieľanie obsahu.…
-
Umelá inteligencia v online marketingu: Riziko alebo príležitosť?
28.08.2017Vývoj v oblasti umelej inteligencie (AI) nabral značné tempo. Aby…
-
Prípadová štúdia: Ako zvýšiť organickú návštevnosť o 1000 %
13.06.2017Zvyšovanie návštevnosti a počtu konverzií z prirodzených výsledkov vyhľadávania je…
-
Odhaľte tajomstvo 5 značiek, z ktorých sa stal LOVEbrand
10.04.2017Na trhu vládne obrovská konkurencia. Pred samotnou kúpou si zákazník…
-
8 najlepších prednášok z konferencie Learn Inbound
23.11.2016Okrem 3XE Digital sme sa v Dubline rozhodli navštíviť aj…
-
15 + 1 tipov, ako na e-mail marketing
07.11.2016Zákazníci otvoria priemerne menej ako tretinu e-mailov a len 5,4%…