CTA
CTA (Call-To-Action) je skratka, ktorá v oblasti marketingu znamená výzvu k akcii, teda výraz, ktorý užívateľa motivuje k prevedeniu akcie, na ktorej obchodníkovi záleží. Najčastejšie sa jedná o dokončenie nákupu alebo vloženie tovaru do košíka, vyplnenie kontaktného formulára a podobne. Ako CTA prvok býva označované napríklad tlačidlo alebo odkaz, ktoré by pre splnenie svojej funkcie malo byť výrazné, atraktívne a svojím prevedením by malo vyzývať ku kliknutiu. V textoch CTA znamená výzvu k určitej činnosti, napr. „preskúmajte viac“, „zistite viac“, „kúpte ešte dnes“ a podobne.
-
Case study: Ako sme okorenili blog Dáme Jídlo a priviedli naňho 126 000 čitateľov
05.01.2021Spoločnosť Dáme Jídlo asi nie je potrebné predstavovať. V roku…
-
Najväčší zabijaci webového obsahu (a konverzií). Na čo si dať pozor?
08.09.2020Zase vás niekto niekde víta? Z popisu produktu ste tak…
-
Optimalizácia hlasového vyhľadávania pre začiatočníkov
23.10.2017Vyhľadávanie pomocou hlasu je dnes už pre mnohých z nás…