CTR
CTR (click-trough rate alebo miera prekliku) je pomer medzi počtom kliknutí na reklamu/odkaz a celkovým počtom jej zobrazenia. Vyjadruje sa v percentách. Vďaka miere prekliku môžeme pomerne jednoducho zistiť celkovú mieru efektivity. CTR je verejnosťou veľmi často chybne spájaná iba s PPC kampaňami. Merať a vyhodnocovať by sa mal aj vo všetkých ostatných vertikálach online marketingu.
-
Google Search Console: Ako ju v SEO využiť naplno?
07.04.2021Ak stále neviete, ako najlepšie využiť nástroj Google Search Console…
-
Spolupráca s eVisions a Nefertitis: Za 9 mesiacov zvýšenie tržieb na takmer 150 % vďaka PPC (CASE STUDY)
03.02.2021V lete roku 2019 nás kontaktoval majiteľ e-shopu Nefertitis so…
-
Case study: Ako sme okorenili blog Dáme Jídlo a priviedli naňho 126 000 čitateľov
05.01.2021Spoločnosť Dáme Jídlo asi nie je potrebné predstavovať. V roku…
-
Ako na účinné PPC kampane? Vyvarujte sa najčastejších chýb
11.12.2017Či už ste vo svete PPC nováčik alebo ostrieľaný matador,…
-
Optimalizácia hlasového vyhľadávania pre začiatočníkov
23.10.2017Vyhľadávanie pomocou hlasu je dnes už pre mnohých z nás…
-
15 + 1 tipov, ako na e-mail marketing
07.11.2016Zákazníci otvoria priemerne menej ako tretinu e-mailov a len 5,4%…