Display reklama
Chcete na internete rozšíriť povedomie o svojom produkte či službe alebo priviesť späť zákazníkov, ktorí vás už poznajú? „Display“ alebo tiež „obsahová“ reklama je ideálny spôsob. Inzeráty môžu mať textovú, grafickú (bannery) podobu alebo môže ísť o videoreklamy. Inzeráty sa zobrazujú na rôznych internetových stránkach na základe ich obsahu. Inzerent si teda môže vybrať, na akých weboch svoje reklamy chce zobrazovať, napríklad podľa témy obsahu, alebo zvoliť konkrétne weby.
Ďalším spôsobom je cielenie reklám podľa užívateľových záujmov, chovania a demografických údajov.
- Mierite primárne na mladých ľudí žijúcich v Prahe, ktorí sa zaujímajú o techniku? Výborne, môžeme nastaviť cielenie priamo na nich.
- Cielite na fanúšikov určitej kapely alebo hudobného žánru? Rýchlo na YouTube!
- Viete, že väčšinu vašich zákazníkov tvoria ženy medzi 25-35 rokov? Poďme teda reklamu zobrazovať hlavne im.
Nemáte také presné informácie? Nevadí, potrebné údaje zmeriame a na základe nich stanovíme najvhodnejšiu stratégiu.
V display reklame spravidla platíte za každé kliknutie haliere až jednotky korún. Ak chcete predovšetkým budovať povedomie o značke, zvoľte si platby vždy za tisíc zobrazení vašej reklamy. Správa display reklamy prebieha najčastejšie prostredníctvom systémov Google AdWords a Seznam Sklik.
Do display reklamy patrí tiež remarketing, teda oslovovanie užívateľov, ktorí už váš web v minulosti navštívili.
-
Spolupráca s eVisions a Nefertitis: Za 9 mesiacov zvýšenie tržieb na takmer 150 % vďaka PPC (CASE STUDY)
03.02.2021V lete roku 2019 nás kontaktoval majiteľ e-shopu Nefertitis so…
-
Odhaľte tajomstvo 5 značiek, z ktorých sa stal LOVEbrand
10.04.2017Na trhu vládne obrovská konkurencia. Pred samotnou kúpou si zákazník…
-
To najlepšie z Marketing Festivalu 2016
25.10.2016Prvýkrát ostravský ročník Marketing Festivalu sa niesol v znamení programatickej…
-
5 spôsobov, ako sa vysporiadať s blokovaním internetovej reklamy
01.09.2016Internetovú reklamu bojkotuje čoraz viac užívateľov. Dá sa s týmto…
-
Prečo Google ruší pravý stĺpec v Adwords a čo to znamená pre SEO?
24.03.2016Google cez víkend zásadne prekopal svoj vyhľadávač – zrušil pravý…