Geo-targeting
Geotargeting je metóda internetového marketingu, pri ktorej je rozhodujúcim faktorom geografická poloha používateľa, na základe ktorej je mu prezentovaný obsah. Rozhodujúce kritéria polohy môžu byť rôzne – štát, región, mesto, PSČ, IP adresa, IPS alebo niečo úplne iné. Vďaka moderným zariadeniam a lokalizačným aplikáciám je dnes geotargeting omnoho účinnejší, ako kedysi. Geotargeting je určený predovšetkým pre značky a predajcov s regionálnou pôsobnosťou. Podnikateľ ponúkajúci rozvoz jedla v Martine bude ťažko cieliť na používateľov v Prešove. Naopak, e-shop s oblečením väčšinou geotargeting využívať nebude. Najbežnejším využitím geotargetingu je oblasť PPC kampaní, lokalizácia obsahu či demografická analýza trhu.
-
Optimalizácia hlasového vyhľadávania pre začiatočníkov
23.10.2017Vyhľadávanie pomocou hlasu je dnes už pre mnohých z nás…
-
Facebook vs. VK: Kto je lepší?
11.09.2017Steve Jobs raz povedal: „Dobrí umelci kopírujú, tí najlepší kradnú.“…
-
Medzinárodné SEO: S webom do zahraničia bez zbytočných starostí
07.08.2017Expanzia do zahraničia je veľkou témou českých a slovenských e-shopov.…