-
Prípadová štúdia: Ako zvýšiť organickú návštevnosť o 1000 %
13.06.2017Zvyšovanie návštevnosti a počtu konverzií z prirodzených výsledkov vyhľadávania je…
-
Google vs. Yandex – ako skončí súboj Titánov na ruskom trhu?
10.03.2017Hoci je Google svetovou vyhľadávacou jednotkou, stále existujú miesta na…
-
SEO v roku 2017. Aké bude?
20.12.2016Rovnako ako pred minulým Silvestrom, aj teraz sme sa pokúsili…
-
Na čo si dávať pozor pri prechode na HTTPS alebo Ako sme s klientom prechádzali na bezpečnejší protokol
07.12.2016Ako už určite viete, prechod na HTTPS je jedným z…
-
Penguin 4.0 – mesiac potom
01.11.2016Je to už viac ako mesiac, čo Google po dlhom…
-
Podiel vyhľadávačov Google a Seznam.cz na českom internete
06.10.2016Aktuálne neexistuje žiadne relevantné porovnanie pomeru počtu vyhľadávania v Seznam.cz…
-
5 spôsobov, ako sa vysporiadať s blokovaním internetovej reklamy
01.09.2016Internetovú reklamu bojkotuje čoraz viac užívateľov. Dá sa s týmto…
-
Prečo Google ruší pravý stĺpec v Adwords a čo to znamená pre SEO?
24.03.2016Google cez víkend zásadne prekopal svoj vyhľadávač – zrušil pravý…
-
SEO v roku 2016. Čo nás pravdepodobne čaká?
24.03.2016Kade sa bude uberať optimalizácia pre vyhľadávače v nadchádzajúcom roku?…