Hľadaný výraz
Hľadaný výraz je kľúčové slovo alebo slovné spojenie, ktoré zadávajú používatelia za účelom vyhľadania relevantnej odpovede na zmienený výraz. Hľadané výrazy môžu byť rôzneho charakteru, od obecných po veľmi konkrétne (long tail). Hľadané výrazy sú pre stratégiu v online marketingu kľúčové. Vďaka analýze hľadaných výrazov (alebo aj „analýze kľúčových slov“) dokážeme zistiť, čo potenciálny zákazník vyhľadáva, o čo má záujem a na základe jeho výrazov optimalizovať svoje webové stránky a reklamné kampane tak, aby sme zákazníkovi poskytli relevantné výsledky.
-
SEO & Content: 5 tipov, ako dosiahnuť lepšie pozície v SERP vďaka obsahu
07.10.2020Kvalitný obsah dokáže pritiahnuť pozornosť čitateľov aj vyhľadávačov. Veľké množstvo…
-
The Inbounder Global Conference 2018 – Novinky z onlajnu #Špeciál
14.05.2018Exkluzívna reportáž z konferencie The Inbounder 2018! Prinášame 4 rozhovory…
-
Optimalizácia hlasového vyhľadávania pre začiatočníkov
23.10.2017Vyhľadávanie pomocou hlasu je dnes už pre mnohých z nás…
-
Performance 2020 alebo Moonwalk by Warren Knight
28.06.2017Ako má vyzerať ideálny PPC špecialista, aká je budúcnosť výkonnostnej…