Sociálna sieť založená na zdieľaní fotografií a videa (v súčasnosti ju vlastní Facebook a je možné na nej pomocou jeho rozhrania spúšťať reklamu takmer identicky ako na Facebooku). Na spracovanie fotografií alebo videa je možné využiť niektorý z množstva filtrov alebo ďalších nástrojov. Na Instagrame sa môžete spojiť nielen so svojimi priateľmi z Facebooku (ktorí ho tiež používajú), ale aj s ďalšími ľuďmi alebo firmami. Instagram ponúka aj možnosť posielať si textové správy, ale táto funkcia sa nepoužíva príliš často. V súčasnosti je už možné odlíšiť osobný profil od toho firemného.
-
Slovenské futbalové kluby na sociálnych sieťach
13.04.2017Jarná časť futbalovej Fortuna ligy bude o pár týždňov vrcholiť.…
-
Slovenské hokejové kluby na sociálnych sieťach
12.04.2017Slovenská hokejová liga bude už čoskoro poznať víťaza sezóny 2016/2017.…
-
Instagram: 10 účtov, ktoré sledujem (Rado)
31.12.2016Rado sa vo svojom voľnom čase venuje okrem večerných spoločenských…
-
9 praktických nástrojov pre markéterov
14.04.2016Šikovných programov, ktoré zjednodušujú prácu, je mnoho. Niektoré služby slúžia…