Linkbuilder
Najjednoduchšia definícia, ktorá sa ponúka, ale zároveň takmer nič nepovie, znie, že linkbuilder je osoba zodpovedná za linkbuilding. Základným predpokladom dobrého linkbuildera je veľmi dobrá znalosť trhu a všetkých jeho možností pre konkrétneho klienta. Na základe svojich znalostí a know-how klientovi zaistí množstvo nových kvalitných príležitostí pre jeho rast. Dobrý linkbuilder vie, že každý klient je jedinečný. Náplň práce správneho linkbuildera zahŕňa jednoduché činnosti, ako je napríklad registrácia do vhodných katalógov, až po znaleckú analýzu online komunity, na ktorú sa bude cieliť. Pre linkbuildera sú veľmi dôležité tzv. soft skills, ako je napríklad vytrvalosť, kreativita, výnimočne dobré komunikačné schopnosti, ktoré bývajú alfou a omegou komunikácie s obchodnými partnermi.
-
6 hlavných linkbuildingových metrík. Je domain rating naozaj najdôležitejší?
10.05.2019To, že linkbuilding patrí medzi najpodstatnejšie rankovacie faktory pre vyhľadávače…
-
Nezabudli ste na interné prelinkovanie? Alebo ako na analýzu distribúcie link juicu
18.02.2019O témach ako je získavanie odkazov z externých webov alebo…
-
8 mýtov linkbuildingu: Aj vy im veríte?
10.01.2019Linkbuilding is dead! Tak toto si rozhodne vymažte z hlavy.…
-
Postarajte sa, aby vám v online marketingu neunikla ani myš
31.05.2017Nechcete prísť o nič z online marketingu, ale neviete, koho…
-
Ako sa robí linkbuilding v Nemecku
24.01.2017Máte pocit, že povestná nemecká presnosť a rýchlosť platí aj…