Long Tail
„Long tail“ označuje vyhľadávané výrazy používateľov, ktoré sú oproti štandardu dlhšie a zároveň špecifickejšie. Pre ich dĺžku a špecifickosť je pomerne logické, že objem vyhľadávania bude niekoľkonásobne nižší, ako je to pri všeobecnejších a kratších výrazoch. Výhodou long tail výrazov je ich vysoký konverzný pomer, pretože užívatelia, ktorí long tail vyhľadávajú, sú o nákupe daného produktu alebo služby už väčšinou rozhodnutí a presne vedia, čo hľadajú. Long tail frázy sú uplatniteľné v PPC aj v SEO. Náklady optimalizácie long tailových fráz bývajú väčšinou niekoľkonásobne nižšie ako pri všeobecnejších frázach. Príkladom long tailu môže byť napríklad fráza „chladnička samsung rb31ferncsa skladom“.
-
Trendy v content marketingu pre rok 2021
05.05.2021V roku 2020 sa mnoho obsahových stratégií muselo zmeniť z…
-
Google Search Console: Ako ju v SEO využiť naplno?
07.04.2021Ak stále neviete, ako najlepšie využiť nástroj Google Search Console…
-
Optimalizácia hlasového vyhľadávania pre začiatočníkov
23.10.2017Vyhľadávanie pomocou hlasu je dnes už pre mnohých z nás…
-
Ako pred Vianocami podporíte váš e-shop?
04.11.2016Ľudia zvyknú pred Vianocami nakupovať ako utrhnutí z reťaze. Ako…