Obsahová stratégia
Obsahová stratégia by mala tvoriť základ vášho obsahového marketingu. Obsahová stratégia zistí, kde sa na trhu nachádzate vy a kde vaši potenciálni zákazníci a navrhne vám spôsoby, ako ich osloviť. Medzi tie patrí nielen písanie textov na web, blog či PR článkov do online médií, ale aj videá, aktivita na sociálnych sieťach, e-mailing, obrázky, infografiky, e-booky a ďalšie nástroje vybrané podľa cieľovej skupiny vašich návštevníkov. Obsahová stratégia zhodnotí obsah vášho webu a zároveň zmapuje vašu konkurenciu, pričom odhalí vaše silné stránky a oblasti, na ktorých by ste mali zapracovať.
-
Case study: Ako sme okorenili blog Dáme Jídlo a priviedli naňho 126 000 čitateľov
05.01.2021Spoločnosť Dáme Jídlo asi nie je potrebné predstavovať. V roku…
-
SEO & Content: 5 tipov, ako dosiahnuť lepšie pozície v SERP vďaka obsahu
07.10.2020Kvalitný obsah dokáže pritiahnuť pozornosť čitateľov aj vyhľadávačov. Veľké množstvo…
-
Najväčší zabijaci webového obsahu (a konverzií). Na čo si dať pozor?
08.09.2020Zase vás niekto niekde víta? Z popisu produktu ste tak…
-
9 zdrojov obrázkov zdarma, pri ktorých neuveríte, že sú naozaj grátis
04.03.2019Na Pexels alebo Pixabay zabrúsi pre fotky zdarma kdekto. My…
-
17 tipov, ako prekonať uhorkovú sezónu a tvoriť skvelý obsah
02.07.2018Ak sa venujete tvorbe textového obsahu, určite poznáte situáciu, kedy…
-
Marketingové štrnástoro pre nemecký trh
25.06.2018Dôveryhodnosť, právna čistota, kvalitný produkt/služba či rešpektovanie marketingových odlišností na…
-
14 typov obsahu, ktoré ľudia milujú
04.06.2018Obsah je kráľ, ale aký by ste mali tvoriť práve…
-
The Inbounder Global Conference 2018 – Novinky z onlajnu #Špeciál
14.05.2018Exkluzívna reportáž z konferencie The Inbounder 2018! Prinášame 4 rozhovory…
-
Top 10 najsledovanejších Nemcov, Čechov a Slovákov na Instagrame. Čo stojí za ich úspechom?
10.05.2018#obrázky #videá #stories #zážitky tvoria z Instagramu obľúbenú platformu na…
-
The Inbounder: Najlepšie tweety z medzinárodnej konferencie!
02.05.2018Ak ste neboli na konferencii The Inbounder v Madride, o…
-
SEO 2018: Čo nás čaká a neminie?
18.12.2017Ani v roku 2018 SEO neupadne do zabudnutia. Naopak -…
-
Optimalizácia hlasového vyhľadávania pre začiatočníkov
23.10.2017Vyhľadávanie pomocou hlasu je dnes už pre mnohých z nás…
-
Zo života copywritera: Očakávanie verzus realita
02.10.2017Ako vyzerá copywriting, keď si dáte dole ružové okuliare? Nebojte,…
-
Prípadová štúdia: Ako zvýšiť organickú návštevnosť o 1000 %
13.06.2017Zvyšovanie návštevnosti a počtu konverzií z prirodzených výsledkov vyhľadávania je…
-
Najlepšie slovenské TV reklamy
09.05.2017Ktoré reklamy v minulosti najviac vyčnievali z davu? Vráťte sa…
-
SEO analýza webu: Čo robíte nesprávne a iní to robia lepšie
23.01.2017Vyhľadávače hodnotia webové stránky na základe mnohých faktorov, ktoré ovplyvňujú…