On-page faktory
Jedná sa o termín, ktorý sa používa pri optimalizácii webových stránok pre vyhľadávače. Vyhľadávače vyhodnocujú weby podľa určitých kritérií -mix on-page a off-page faktorov – na základe ktorých radí stránky vo výsledkov vyhľadávania. On-page faktory majú vplyv na hodnotenie stránky priamo na samotnej stránke a môžu byť ovplyvnené samotným autorom stránok. Ide napríklad o obsah, titulky, nadpisy v H1, H2, kódovanie stránky, štruktúra URL, navigácia stránok, interné prelinkovanie stránok, množstvo kľúčových slov na stránke a podobne. Všetky tieto faktory vyhľadávače berú do úvahy pri hodnotení samotnej stránky a podľa nich ju umiestňujú do výsledkov vyhľadávania.
-
Ako na SEO blogu: Checklist & videorozhovor s úspešnými blogermi
20.09.2018Radi by ste zvýšili návštevnosť svojho blogu bez tisícových investícií…
-
SEO restart 2018 – After report
20.06.2018Ako hodnotí naš SEO tím konferenciu SEO restart 2018? Predčila…
-
The Inbounder Global Conference 2018 – Novinky z onlajnu #Špeciál
14.05.2018Exkluzívna reportáž z konferencie The Inbounder 2018! Prinášame 4 rozhovory…
-
The Inbounder: Najlepšie tweety z medzinárodnej konferencie!
02.05.2018Ak ste neboli na konferencii The Inbounder v Madride, o…
-
Optimalizácia hlasového vyhľadávania pre začiatočníkov
23.10.2017Vyhľadávanie pomocou hlasu je dnes už pre mnohých z nás…
-
Prípadová štúdia: Ako zvýšiť organickú návštevnosť o 1000 %
13.06.2017Zvyšovanie návštevnosti a počtu konverzií z prirodzených výsledkov vyhľadávania je…
-
SEO analýza webu: Čo robíte nesprávne a iní to robia lepšie
23.01.2017Vyhľadávače hodnotia webové stránky na základe mnohých faktorov, ktoré ovplyvňujú…