Online Reputation Management
Trápia vás šíriace sa negatívne online zvesti o vašej firme alebo osobe? Váš aktuálny stav zhodnotíme a navrhneme najvhodnejší postup, ako svoju reputáciu vylepšíte. Vo vhodných prípadoch sa pokúsime o zmazanie alebo modifikáciu negatívnych zmienok. Následne zaistíme, aby pozitívne a neutrálne správy o vás prebili tie negatívne a urobili ich ťažko dohľadateľnými. Nastavíme komplexný monitoring zmienok o vašom brande, všetko budeme sledovať, informovať vás a riešiť konkrétne situácie. V rámci zlepšovania online povesti samozrejme prichádzame s nápadmi na tvorbu obsahu, ktorý zlepší váš obraz v očiach užívateľov a prinesie i vyššiu lojalitu doterajších zákazníkov.
Ako vyzerá ORM v praxi:
Čo klient, to iný cieľ, a tomu zodpovedá i zadanie z jeho strany a nami realizované riešenie. Najčastejšie sa v medziach Online Reputation Managementu jedná o odstránenie negatívnych zmienok o spoločnosti, produkte či službe z prvej stránky výsledkov vyhľadávačov Google alebo Seznam. To môže byť docielené zmazaním, úpravou (zmiernením) či odsunutím týchto výsledkov vyhľadávania na 11-tu a nižšiu pozíciu prirodzených výsledkov vyhľadávania. Čo pre to konkrétne robíme:
- negatívnu správu zmažeme, zariadime, aby ju nebolo možné nájsť, alebo v najhoršom prípade neutralizujeme
- pozitívnu správu zosilníme
- neutrálnu správu zvrátime do pozitívnej
Prečo si pre Online Reputation Management (ORM) vybrať nás?
Samostatnosť – všetky úpravy na webe klienta vykonávame sami bez nutnosti zásahu tretej strany.
Komplexnosť – na všetkých projektoch spolupracujú konzultanti z oblasti SEO, PPC, sociálnych sietí, použiteľnosti, obchodnej účinnosti, UX a ďalších odvetví internetového marketingu.
Iniciatíva a skúsenosť – vstupujeme do návrhu a riešenia aplikácie s vlastnými názormi a dlhodobými skúsenosťami.
Flexibilita – nenútime klienta akceptovať naše riešenia za každú cenu, počúvame ho, konzultujeme s ním ďalšie postupy a svoje vstupy prinášame do diskusie iba ako nezáväzné expertné odporúčania.
Užívateľský pohľad – všetky aktivity smerujeme na ľudí, preto zohľadňujeme použiteľnosť, obchodnú účinnosť, konverzné mechanizmy, nároky pre SEO.
Koncept – pri návrhu aplikácie myslíme dopredu a v aplikácii nechávame priestor pre budúci rozvoj.
Univerzálnosť – naše riešenia sú postavené čisto a čitateľne, takže sa dobre udržiavajú a rýchlo ich pochopia obidve strany.
Testovanie – všetko dôsledne testujeme (ručné i automatické testy).
Odbornosť – sme odbornou špičkou v obore a všetci naši zamestnanci majú skúsenosti s projektmi všetkých typov a veľkostí.
-
Top 10 najsledovanejších Nemcov, Čechov a Slovákov na Instagrame. Čo stojí za ich úspechom?
10.05.2018#obrázky #videá #stories #zážitky tvoria z Instagramu obľúbenú platformu na…