Reklama v PPC systémoch
Skvelým spôsobom, ako sa na internete zviditeľniť, je PPC reklama. Jedná sa o textovú, grafickú alebo videoreklamu v rôznych častiach internetu. Obvykle sa PPC reklama zobrazuje v internetových vyhľadávačoch (Google, Seznam a ďalšie), kde býva niekoľko prvých výsledkov vyhľadávania označených ako „reklama“. Ďalej sa reklamy môžu zobrazovať na YouTube, Facebook a iných weboch. Inzerent platí vždy až vo chvíli, keď na jeho reklamu užívateľ klikne (PPC znamená „Pay Per Click“). Najpopulárnejšie PPC reklamné systémy sú u nás Google AdWords a Seznam Sklik.
Na aké vyhľadávacie otázky sa reklama zobrazí, ako bude vyzerať, koľko za kliknutie inzerent vo výsledku zaplatí a mnoho ďalších parametrov môže konzultant ovplyvniť nastavením kampane.
Prečo si pre vytvorenie a správu PPC kampaní vybrať nás?
- pred zahájením samotnej práce vždy analyzujeme vaše podnikanie ako celok. V spolupráci s vami nájdeme silné stránky i potenciálne hrozby a všetko zohľadníme pre maximalizáciu výkonu kampaní.
- venujeme sa individuálne a pozorne všetkým klientom, vrátane tých najmenších. Nikdy nebudete „jedným z rady“.
- orientujeme sa na výsledky. Všetky náklady i zisky presne meriame a kampane nastavíme tak, aby viedli k splneniu vašich cieľov.
- naši špecialisti sú schopní v 100% kvalite spracovať kampane pre české, slovenské, poľské, nemecké i anglicky hovoriace prostredie.
- sledujeme najnovšie trendy v obore a využívame ich pre váš prospech.
- sme tu pre vás. Radi s čímkoľvek poradíme, pomôžeme a vysvetlíme súvislosti.
- každý mesiac dostanete podrobný report výsledkov našej práce. Sme féroví, nebudeme vás balamutiť len skvelými číslami, ale vysvetlíme tiež, kde sa práve nedarilo a prečo.
-
Spolupráca s eVisions a Nefertitis: Za 9 mesiacov zvýšenie tržieb na takmer 150 % vďaka PPC (CASE STUDY)
03.02.2021V lete roku 2019 nás kontaktoval majiteľ e-shopu Nefertitis so…
-
Agentúra vs. freelancer: Koho vybrať na PPC kampane?
20.05.2019Ak uvažujete nad zavedením PPC kampaní pre svoju firmu, pravdepodobne…
-
O čom médiá mlčia: Je Amazon.de priateľ alebo nepriateľ?
12.03.2018"Kto hľadá informácie, pýta sa Googlu. Kto hľadá produkty, používa…
-
Hlasové vyhľadávanie a PPC: Ide to vôbec dokopy?
16.01.2018V poslednej dobe sa veľa hovorí o hlasovom vyhľadávaní (Voice…
-
30 novoročných predsavzatí online marketéra
04.01.2018Kedy je ideálnejší čas zatočiť so svojimi hriechmi, než na…
-
Marketing Festival 2017 – Novinky z onlajnu #Špeciál
13.11.2017Avinash Kaushik, Rand Fishkin, Joe Wade... Tohtoročný Marketing Festival bol…
-
Optimalizácia hlasového vyhľadávania pre začiatočníkov
23.10.2017Vyhľadávanie pomocou hlasu je dnes už pre mnohých z nás…
-
Umelá inteligencia v online marketingu: Riziko alebo príležitosť?
28.08.2017Vývoj v oblasti umelej inteligencie (AI) nabral značné tempo. Aby…
-
5 dôvodov, prečo prejsť na nový AdWords
21.08.2017Po dlhých deviatich rokoch prichádza nové rozhranie služby AdWords, ktoré…
-
Performance 2020 alebo Moonwalk by Warren Knight
28.06.2017Ako má vyzerať ideálny PPC špecialista, aká je budúcnosť výkonnostnej…
-
Najväčšie kecy z online marketingu
31.03.2017Dali sme dokopy presne 50 najväčších klišé a kecov, s…
-
100 najlepších online agentúr v Rusku
29.11.2016Pre našinca môže byť veľmi náročné zorientovať sa na ruskom…
-
Ako pred Vianocami podporíte váš e-shop?
04.11.2016Ľudia zvyknú pred Vianocami nakupovať ako utrhnutí z reťaze. Ako…
-
To najlepšie z Marketing Festivalu 2016
25.10.2016Prvýkrát ostravský ročník Marketing Festivalu sa niesol v znamení programatickej…
-
5 spôsobov, ako sa vysporiadať s blokovaním internetovej reklamy
01.09.2016Internetovú reklamu bojkotuje čoraz viac užívateľov. Dá sa s týmto…
-
Prečo Google ruší pravý stĺpec v Adwords a čo to znamená pre SEO?
24.03.2016Google cez víkend zásadne prekopal svoj vyhľadávač – zrušil pravý…