Retargeting (remarketing)
Chcete osloviť reklamou ľudí, ktorí už boli na vašom webe, ale nevykonali kľúčovú akciu ako napríklad nákup produktov? Je tu pre vás remarketing! V niektorých systémoch sa pre remarketing používa tiež synonymné označenie retargeting.
Okrem prostého zobrazovania reklamy predchádzajúcim návštevníkom webu môžete použiť tiež pokročilejší spôsob cielenia.
- Vybral si užívateľ tovar, vložil ho do košíku, ale nákup nedokončil? To je príležitosť, ktorú by ste si nemali nechať uniknúť.
- Pozrel si užívateľ všetky vaše videá na YouTube? Zrejme ho skutočne zaujímate, využite to.
- Prezrel si mnoho produktov z jednej kategórie, ale nakoniec si nevybral? Zistite, kde je problém. Pre oslovenie môžete užívateľom ponúknuť napríklad zľavu alebo iné výhody, ktorými ich namotivujete k dokončeniu transakcie.
- U rýchloobrátkového tovaru využijete remarketing pre motiváciu predchádzajúcich zákazníkov k ďalším nákupom. Veď predsa čo je cennejšie, než verný zákazník?
Spravujeme remarketingové kampane na Facebooku, v Google AdWords, Seznam Sklik, a ďalších systémoch. Zaistíme maximálne efektívne využitie vašich financií a všetky výsledky zhrnieme v prehľadných reportoch. Remarketing je jedným z typov PPC reklamy.
-
Umelá inteligencia v online marketingu: Riziko alebo príležitosť?
28.08.2017Vývoj v oblasti umelej inteligencie (AI) nabral značné tempo. Aby…
-
Performance 2020 alebo Moonwalk by Warren Knight
28.06.2017Ako má vyzerať ideálny PPC špecialista, aká je budúcnosť výkonnostnej…
-
5 spôsobov, ako sa vysporiadať s blokovaním internetovej reklamy
01.09.2016Internetovú reklamu bojkotuje čoraz viac užívateľov. Dá sa s týmto…
-
Prečo Google ruší pravý stĺpec v Adwords a čo to znamená pre SEO?
24.03.2016Google cez víkend zásadne prekopal svoj vyhľadávač – zrušil pravý…