SEO a linkbuilding v Česku
Poskytujeme komplexné služby v oblasti SEO (optimalizácia pre vyhľadávače) a linkbuildingu (získavanie spätných odkazov) na českom trhu.
Optimalizáciou pre vyhľadávače (skrátene SEO) sa rozumie taký súbor činností, ktoré majú pozitívny a dokázateľný vplyv na zvýšenie objemu relevantnej návštevnosti webu z prirodzených výsledkov vyhľadávania vyhľadávačov (Google, Seznam.cz, a pod.).
Linkbuilding stále patrí medzi najdôležitejšie faktory v SEO. Jeho význam a prínos sa každým rokom zvyšuje. Spätné odkazy odrážajú popularitu webu a zásadne ovplyvňujú výsledky v organickom vyhľadávaní. Cieľom linkbuildingu nie je iba získavať odkazy, ale zviditeľniť váš web, zvýšiť počet zmienok o vašom brande a vybudovať partnerstvo.
SEO i linkbuilding majú v každej krajine svoje špecifiká, ktoré je potrebné poznať a dokázať sa im prispôsobiť. Znalosť trhu, jeho veľkosti, cenového rozpätia alebo databáza kontaktov dokáže veľmi zefektívniť priebeh spolupráce a umožní vyhnúť sa prípadným omylom.
Prečo si pre SEO a linkbuilding na českom trhu zvoliť práve nás?
- SEO vnímame ako súčasť marketingového mixu a prepojujeme ho s ostatnými marketingovými kanálmi
- všetky úpravy vykonávame sami bez nutnosti zásahu klienta či tretej strany
- máme bohaté skúsenosti so SEO a linkbuildingom na českom trhu
- detailne poznáme český trh
- vlastníme obsiahlu databázu partnerov a kontaktov
- máme vlastný tím skúsených českých linkbuilderov
- zameriavame sa na získavanie kvalitných spätných odkazov
- linkbuilding pre nás neznamená iba spätné odkazy, ale riešime ho komplexne v rámci marketingovej stratégie
Ako postupujeme pri optimalizácii pre vyhľadávače?
Základ úspešnej optimalizácie pre vyhľadávače tvoria nasledujúce kroky:
- hĺbková analýza kľúčových slov
- úprava štruktúry webu
- tvorba nových vstupných stránok pre hlavné, vedľajšie i long-tailové kľúčové slová
- úprava a optimalizácia obsahových častí webu
- revízia technických faktorov
- tvorba štítkov (tagov)
- úprava interného prelinkovania webu
- implementácia prelinkovaných stránok z interného vyhľadávania
- pravidelné budovanie spätných odkazov (offpage faktory)
- cielenie návštevnosti
- analýza návštevnosti
- optimalizácia konverzného pomeru
- konzultácia a reporting výsledkov
Ako postupujeme pri budovaní spätných odkazov?
- spoznanie klienta
- analýza súčasného stavu odkazového profilu
- analýza konkurencie
- prieskum trhu a odkazových príležitostí
- vytvorenie stratégie linkbuildingu a stanovenie linkbuildingových taktík
- stanovenie cieľov
- príprava a tvorba linkbuildingového kapitálu
- realizácia linkbuildingového plánu a budovanie kontaktov
- mesačný reporting a vyhodnotenie LB aktivít
Ako získavame odkazy?
Naším cieľom je získavať odkazy, ktoré sú:
- prirodzené a relevantné
- dlhodobé a priebežné
- prinášajú dlhodobú návštevnosť i pozície vo vyhľadávačoch
Potrebujete získať kvalitné spätné odkazy a vytvoriť prirodzený odkazový profil? Neváhajte nás kontaktovať!
-
Naordinovali sme klinike SEO procedúru. A aký je výsledok? Preplnené KPI o 768 %
15.11.2021Pred časom nás oslovila sieť kliník, lekární a laboratórií s…
-
Novinky z onlajnu #33
30.01.2018Zaujíma vás, aké novinky sa v marketingu objavili? Potom si…
-
Prípadová štúdia: Ako zvýšiť organickú návštevnosť o 1000 %
13.06.2017Zvyšovanie návštevnosti a počtu konverzií z prirodzených výsledkov vyhľadávania je…
-
SEO v roku 2017. Aké bude?
20.12.2016Rovnako ako pred minulým Silvestrom, aj teraz sme sa pokúsili…
-
Podiel vyhľadávačov Google a Seznam.cz na českom internete
06.10.2016Aktuálne neexistuje žiadne relevantné porovnanie pomeru počtu vyhľadávania v Seznam.cz…