Optimalizácia pre vyhľadávače (SEO)
Optimalizáciou pre vyhľadávače (skrátene SEO) sa rozumie taký súbor činností, ktoré majú pozitívny a preukázateľný vplyv na zvýšenie objemu relevantnej návštevnosti webu z prirodzených výsledkov vyhľadávania vyhľadávačov (Google, Seznam.cz a pod).
Ako pri optimalizácii pre vyhľadávače postupujeme?
Základom každej úspešnej optimalizácie pre vyhľadávače sú spravidla nasledujúce činnosti:
- hĺbková analýza kľúčových slov
- úprava štruktúry webu
- tvorba nových vstupných stránok pre hlavné, vedľajšie i long-tailové kľúčové slová
- úprava a optimalizácia obsahových častí webu
- revízia technických faktorov
- tvorba štítkov (tagov)
- úprava interného prelinkovania webu
- implementácia prelinkovania stránok z interného vyhľadávania
- pravidelné budovanie spätných odkazov (offpage faktory)
- cielenie návštevnosti
- analýza návštevnosti
- optimalizácia konverzného pomeru
- konzultácie a reporty výsledkov
Prečo si vybrať eVisions?
- chápeme SEO ako súčasť marketingového mixu – prepojujeme SEO s ostatnými marketingovými kanálmi, a tým maximalizujeme ciele klienta
- samostatnosť – všetky úpravy spracovávame sami bez nutnosti zásahu tretej strany
- komplexnosť – na všetkých projektoch spolupracujú konzultanti z oblasti SEO, PPC, sociálnych sietí, obchodnej účinnosti, UX a ďalších odvetví internetového marketingu
- iniciatíva a skúsenosť – vstupujeme do návrhu a riešenia aplikácie s vlastnými názormi a dlhodobými skúsenosťami
- flexibilita – nevnútime klientovi svoje riešenia za každú cenu, naslúchame mu, konzultujeme s ním ďalšie postupy a svoje vstupy prinášame do diskusie ako nezáväzné expertné odporúčania
- užívateľský pohľad – všetky aktivity smerujeme na ľudí, preto zohľadňujeme použiteľnosť, obchodnú účinnosť, konverzné mechanizmy a nároky pre SEO
- koncept – pri návrhu aplikácie myslíme dopredu a v aplikácii nechávame priestor pre budúci rozvoj
- univerzálnosť – naše riešenia sú postavené čisto a čitateľne, takže sa dobre udržiavajú a rýchlo ich pochopia všetky strany
- testovanie – všetko dôsledne testujeme (ručné aj automatické testy)
- odbornosť – sme odbornou špičkou v obore a všetci naši zamestnanci majú skúsenosti s projektmi všetkých typov i veľkostí
Obchodné modely spolupráce:
Obchodný model spolupráce závisí na definícii merateľného cieľa spolupráce (KPI). Najčastejšie využívame:
- fixný paušál (Fixed Fee)
- výkonový model (Success Fee)
- fixný paušál + výkonový model (Fixed + Success Fee)
- hodinová sadzba (Hourly Fee)
SEO na zahraničných trhoch:
Máme skúsenosti s optimalizáciou pre vyhľadávače na nasledujúcich trhoch:
- SK (Slovensko)
- ČR (Česko)
- PL (Poľsko)
- UK-US (Veľká Británia, USA, Austrália, nadnárodný US-UK trh)
- DE (Nemecko, Rakúsko, Švajčiarsko)
- RUS (Rusko, Ukrajina, bývalé krajiny Sovietskeho zväzu)
- FR (Francúzsko)
Odborný dohľad nad miestnymi agentúrami ponúkame pre:
- HU (Maďarsko)
- RO (Rumunsko)
- IT (Taliansko)
- ESP (Španielsko, Mexiko…)
- PORT (Portugalsko, Brazília…)
-
Najväčšie kecy z online marketingu
31.03.2017Dali sme dokopy presne 50 najväčších klišé a kecov, s…
-
Ako sa robí linkbuilding v Nemecku
24.01.2017Máte pocit, že povestná nemecká presnosť a rýchlosť platí aj…
-
SEO v roku 2017. Aké bude?
20.12.2016Rovnako ako pred minulým Silvestrom, aj teraz sme sa pokúsili…
-
100 najlepších online agentúr v Rusku
29.11.2016Pre našinca môže byť veľmi náročné zorientovať sa na ruskom…
-
8 najlepších prednášok z konferencie Learn Inbound
23.11.2016Okrem 3XE Digital sme sa v Dubline rozhodli navštíviť aj…
-
Penguin 4.0 – mesiac potom
01.11.2016Je to už viac ako mesiac, čo Google po dlhom…
-
To najlepšie z Marketing Festivalu 2016
25.10.2016Prvýkrát ostravský ročník Marketing Festivalu sa niesol v znamení programatickej…
-
Podiel vyhľadávačov Google a Seznam.cz na českom internete
06.10.2016Aktuálne neexistuje žiadne relevantné porovnanie pomeru počtu vyhľadávania v Seznam.cz…
-
Šikovné nástroje, ktoré využije každý marketér
06.09.2016Pripravili sme pre vás výber nástrojov a aplikácií, ktoré vám…
-
5 spôsobov, ako sa vysporiadať s blokovaním internetovej reklamy
01.09.2016Internetovú reklamu bojkotuje čoraz viac užívateľov. Dá sa s týmto…
-
Ako upgradovať XML feed pre Heureku?
08.08.2016Tiež inzerujete na Heureke? A máte svoju inzerciu poriadne "upgradovanú"?…
-
Prečo Google ruší pravý stĺpec v Adwords a čo to znamená pre SEO?
24.03.2016Google cez víkend zásadne prekopal svoj vyhľadávač – zrušil pravý…
-
SEO v roku 2016. Čo nás pravdepodobne čaká?
24.03.2016Kade sa bude uberať optimalizácia pre vyhľadávače v nadchádzajúcom roku?…