Spätné odkazy (back links)
Spätný odkaz označuje vo webovom prostredí odkaz medzi dvoma cieľovými URL (webové stránky, obrázky, videá, súbory atď.). Odkazy rozdeľujeme na interné a externé. Interné odkazy sú spätné odkazy medzi dvomi stránkami v rámci jednej domény a externé odkazy smerujú z domény A na doménu B. Cieľom spätného odkazu je uľahčiť užívateľom prácu s textom a presmerovať ich na ďalší obsah. Spätné odkazy tiež patria k najdôležitejším hodnotiacim faktorom vyhľadávačov a zásadne ovplyvňujú výsledky vyhľadávania. Vyhľadávače považujú odkazy ako referenciu, ktorá odráža popularitu webu. Budovanie spätných odkazov (linkbuilding) patrí k významným a dlhodobým činnostiam v rámci optimalizácie pre vyhľadávače.
-
Analýza odkazového profilu krok za krokom
02.06.2021Audit odkazového profilu predstavuje jednu zo základných činností každého SEO…
-
Ako na SEO blogu: Checklist & videorozhovor s úspešnými blogermi
20.09.2018Radi by ste zvýšili návštevnosť svojho blogu bez tisícových investícií…
-
The Inbounder Global Conference 2018 – Novinky z onlajnu #Špeciál
14.05.2018Exkluzívna reportáž z konferencie The Inbounder 2018! Prinášame 4 rozhovory…
-
Optimalizácia hlasového vyhľadávania pre začiatočníkov
23.10.2017Vyhľadávanie pomocou hlasu je dnes už pre mnohých z nás…
-
Ako sa robí linkbuilding v Nemecku
24.01.2017Máte pocit, že povestná nemecká presnosť a rýchlosť platí aj…
-
Ako pred Vianocami podporíte váš e-shop?
04.11.2016Ľudia zvyknú pred Vianocami nakupovať ako utrhnutí z reťaze. Ako…
-
Penguin 4.0 – mesiac potom
01.11.2016Je to už viac ako mesiac, čo Google po dlhom…