Analýzy kľúčových slov
Analýza kľúčových slov je základným stavebným kameňom každého webu a jeho marketingovej stratégie. Je kľúčovým dokumentom, bez ktorého nemôže začať optimalizácia pre vyhľadávače. Poskytne vám ucelenú predstavu o tom, aké kľúčové slová a frázy sú pre váš web relevantné – teda ako vaša cieľová skupina užívateľov hľadá vaše produkty, vašu ponuku, vaše služby.
Analýza kľúčových slov vám napovie, na aké slová sa na vašom webe máte sústrediť. Výstupom je zoznam kľúčových slov, ktoré sú vo vašom obore najviac hľadané, relevantné a najmenej konkurenčné. Z analýzy kľúčových slov navyše vychádza aj návrh optimálnej štruktúry webu, ktorý od nás tiež obdržíte, a je dôležitá tiež pre obsahovú stratégiu. Ku každému kľúčovému slovu získate informácie o jeho hľadanosti, pozícii vášho webu na danú frázu vo vyhľadávaní a ako je daná fráza konkurenčná.
Prečo nechať analýzu kľúčových slov spracovať nás?
- máme bohaté skúseností získané pri desiatkach vykonaných analýz z rôznych odvetví
- spracujeme vám analýzu aj v slovenčine, angličtine a nemčine
- získate prehľad o konkurencii vo svojom obore
Ako postupujeme pri budovaní spätných odkazov?
- 1.spoznáme klienta
- 2.detailne sa zoznámime s oborom
- 3.preskúmame trh
- 4.nazbierame kľúčové slová pomocou špecializovaných nástrojov
- 5.rozčleníme kľúčové slová do logických celkov
- 6.určíme relevanciu kľúčových slov vzhľadom k zameraniu webu
- 7.vytvoríme návrh optimálnej štruktúry webu z pohľadu SEO (informačná architektúra)
- 8.spíšeme základné odporučenie pre prácu s kľúčovými slovami na webe
Potrebujete spracovať detailnú analýzu kľúčových slov pre svoj web? Kontaktujte nás!
-
Naordinovali sme klinike SEO procedúru. A aký je výsledok? Preplnené KPI o 768 %
15.11.2021Pred časom nás oslovila sieť kliník, lekární a laboratórií s…
-
Ako sme zvýšili organickú návštevnosť ePojisteni.cz o 300 % [CASE STUDY]
17.03.2021Spoločnosť ePojisteni.cz sa na nás obrátila v roku 2013. V…
-
Case study: Ako sme okorenili blog Dáme Jídlo a priviedli naňho 126 000 čitateľov
05.01.2021Spoločnosť Dáme Jídlo asi nie je potrebné predstavovať. V roku…
-
SEO & Content: 5 tipov, ako dosiahnuť lepšie pozície v SERP vďaka obsahu
07.10.2020Kvalitný obsah dokáže pritiahnuť pozornosť čitateľov aj vyhľadávačov. Veľké množstvo…
-
Optimalizácia hlasového vyhľadávania pre začiatočníkov
23.10.2017Vyhľadávanie pomocou hlasu je dnes už pre mnohých z nás…
-
Prípadová štúdia: Ako zvýšiť organickú návštevnosť o 1000 %
13.06.2017Zvyšovanie návštevnosti a počtu konverzií z prirodzených výsledkov vyhľadávania je…
-
SEO analýza webu: Čo robíte nesprávne a iní to robia lepšie
23.01.2017Vyhľadávače hodnotia webové stránky na základe mnohých faktorov, ktoré ovplyvňujú…