Optimalizácia pre vyhľadávače (SEO)
Optimalizáciou pre vyhľadávače (skrátene SEO) sa rozumie taký súbor činností, ktoré majú pozitívny a preukázateľný vplyv na zvýšenie objemu relevantnej návštevnosti webu z prirodzených výsledkov vyhľadávania vyhľadávačov (Google, Seznam.cz a pod).
Ako pri optimalizácii pre vyhľadávače postupujeme?
Základom každej úspešnej optimalizácie pre vyhľadávače sú spravidla nasledujúce činnosti:
- hĺbková analýza kľúčových slov
- úprava štruktúry webu
- tvorba nových vstupných stránok pre hlavné, vedľajšie i long-tailové kľúčové slová
- úprava a optimalizácia obsahových častí webu
- revízia technických faktorov
- tvorba štítkov (tagov)
- úprava interného prelinkovania webu
- implementácia prelinkovania stránok z interného vyhľadávania
- pravidelné budovanie spätných odkazov (offpage faktory)
- cielenie návštevnosti
- analýza návštevnosti
- optimalizácia konverzného pomeru
- konzultácie a reporty výsledkov
Prečo si vybrať eVisions?
- chápeme SEO ako súčasť marketingového mixu – prepojujeme SEO s ostatnými marketingovými kanálmi, a tým maximalizujeme ciele klienta
- samostatnosť – všetky úpravy spracovávame sami bez nutnosti zásahu tretej strany
- komplexnosť – na všetkých projektoch spolupracujú konzultanti z oblasti SEO, PPC, sociálnych sietí, obchodnej účinnosti, UX a ďalších odvetví internetového marketingu
- iniciatíva a skúsenosť – vstupujeme do návrhu a riešenia aplikácie s vlastnými názormi a dlhodobými skúsenosťami
- flexibilita – nevnútime klientovi svoje riešenia za každú cenu, naslúchame mu, konzultujeme s ním ďalšie postupy a svoje vstupy prinášame do diskusie ako nezáväzné expertné odporúčania
- užívateľský pohľad – všetky aktivity smerujeme na ľudí, preto zohľadňujeme použiteľnosť, obchodnú účinnosť, konverzné mechanizmy a nároky pre SEO
- koncept – pri návrhu aplikácie myslíme dopredu a v aplikácii nechávame priestor pre budúci rozvoj
- univerzálnosť – naše riešenia sú postavené čisto a čitateľne, takže sa dobre udržiavajú a rýchlo ich pochopia všetky strany
- testovanie – všetko dôsledne testujeme (ručné aj automatické testy)
- odbornosť – sme odbornou špičkou v obore a všetci naši zamestnanci majú skúsenosti s projektmi všetkých typov i veľkostí
Obchodné modely spolupráce:
Obchodný model spolupráce závisí na definícii merateľného cieľa spolupráce (KPI). Najčastejšie využívame:
- fixný paušál (Fixed Fee)
- výkonový model (Success Fee)
- fixný paušál + výkonový model (Fixed + Success Fee)
- hodinová sadzba (Hourly Fee)
SEO na zahraničných trhoch:
Máme skúsenosti s optimalizáciou pre vyhľadávače na nasledujúcich trhoch:
- SK (Slovensko)
- ČR (Česko)
- PL (Poľsko)
- UK-US (Veľká Británia, USA, Austrália, nadnárodný US-UK trh)
- DE (Nemecko, Rakúsko, Švajčiarsko)
- RUS (Rusko, Ukrajina, bývalé krajiny Sovietskeho zväzu)
- FR (Francúzsko)
Odborný dohľad nad miestnymi agentúrami ponúkame pre:
- HU (Maďarsko)
- RO (Rumunsko)
- IT (Taliansko)
- ESP (Španielsko, Mexiko…)
- PORT (Portugalsko, Brazília…)
-
SEO & Content: 5 tipov, ako dosiahnuť lepšie pozície v SERP vďaka obsahu
07.10.2020Kvalitný obsah dokáže pritiahnuť pozornosť čitateľov aj vyhľadávačov. Veľké množstvo…
-
28 tipov, ako získať followerov na Instagrame. Welcome Instagram SEO!
10.04.2019Instagram pokoril magickú hranicu 1 miliardy mesačne aktívnych používateľov. Počet…
-
Nezabudli ste na interné prelinkovanie? Alebo ako na analýzu distribúcie link juicu
18.02.2019O témach ako je získavanie odkazov z externých webov alebo…
-
8 mýtov linkbuildingu: Aj vy im veríte?
10.01.2019Linkbuilding is dead! Tak toto si rozhodne vymažte z hlavy.…
-
SEO míľniky v roku 2018
05.12.2018Rok 2018 priniesol nemálo zmien, vyhľadávacie algoritmy sú múdrejšie a…
-
Čo by mal obsahovať ideálny SEO report?
01.10.2018Reporting je podstatnou a veľmi dôležitou časťou každého SEO projektu.…
-
Ako na SEO blogu: Checklist & videorozhovor s úspešnými blogermi
20.09.2018Radi by ste zvýšili návštevnosť svojho blogu bez tisícových investícií…
-
Marketingové štrnástoro pre nemecký trh
25.06.2018Dôveryhodnosť, právna čistota, kvalitný produkt/služba či rešpektovanie marketingových odlišností na…
-
SEO restart 2018 – After report
20.06.2018Ako hodnotí naš SEO tím konferenciu SEO restart 2018? Predčila…
-
Novinky z onlajnu #37
14.06.2018Náš mediálny tím nezaháľal a napäto sledoval, kde sa v…
-
12 rozšírení do prehliadača, ktoré si jednoducho zamilujete
28.05.2018Doplnky do prehliadača sú skvelými pomocníkmi, ktorí vám spríjemnia a…
-
9 konferencií v Nemecku, ktoré by ste si nemali nechať ujsť
17.05.2018Aj tento rok sme pre vás pripravili zoznam konferencií v…
-
The Inbounder Global Conference 2018 – Novinky z onlajnu #Špeciál
14.05.2018Exkluzívna reportáž z konferencie The Inbounder 2018! Prinášame 4 rozhovory…
-
Ako robiť SEO bez SEO
22.01.2018V tomto článku si popíšeme externé vplyvy pôsobiace na SEO…
-
SEO 2018: Čo nás čaká a neminie?
18.12.2017Ani v roku 2018 SEO neupadne do zabudnutia. Naopak -…
-
Optimalizácia hlasového vyhľadávania pre začiatočníkov
23.10.2017Vyhľadávanie pomocou hlasu je dnes už pre mnohých z nás…
-
Ako na štruktúrované dáta alebo Koľko hviezdičiek máš, toľkokrát si obľúbený?
18.09.2017Všetci o nich vedia, všetci ich každým rokom spomínajú v…
-
Medzinárodné SEO: S webom do zahraničia bez zbytočných starostí
07.08.2017Expanzia do zahraničia je veľkou témou českých a slovenských e-shopov.…
-
Prípadová štúdia: Ako zvýšiť organickú návštevnosť o 1000 %
13.06.2017Zvyšovanie návštevnosti a počtu konverzií z prirodzených výsledkov vyhľadávania je…
-
7 geniálnych SEO blogov
18.04.2017Zaujímajú vás všetky novinky týkajúce sa SEO? Hľadáte inšpiráciu pre…