Štruktúrované údaje
Štruktúrované údaje opisujú pre vyhľadávač štruktúru údajov. Vďaka tomu sa dá vyjadriť, kde je hlavný nadpis a podnadpis alebo kde sa nachádza meno osoby. Konkrétne štruktúrované údaje dokáže Google zobraziť vo výsledkoch vyhľadávania. Medzi údajmi, ktoré Google zobrazuje, patria recenzie produktov, osoby, produkty, firmy a organizácie, recepty, udalosti, hudba, video a iné. Zobrazené štruktúrované údaje vo výsledkoch vyhľadávania vás potom odlíšia od konkurencie, poskytnú množstvo informácii potenciálnym návštevníkom už vo výsledkoch vyhľadávania Googlu a zvýšia tak mieru prekliku vášho výsledku.
-
Optimalizácia hlasového vyhľadávania pre začiatočníkov
23.10.2017Vyhľadávanie pomocou hlasu je dnes už pre mnohých z nás…
-
Ako na štruktúrované dáta alebo Koľko hviezdičiek máš, toľkokrát si obľúbený?
18.09.2017Všetci o nich vedia, všetci ich každým rokom spomínajú v…
-
SEO analýza webu: Čo robíte nesprávne a iní to robia lepšie
23.01.2017Vyhľadávače hodnotia webové stránky na základe mnohých faktorov, ktoré ovplyvňujú…
-
Penguin 4.0 – mesiac potom
01.11.2016Je to už viac ako mesiac, čo Google po dlhom…