Vstupné stránky (Landing Pages)
Vstupné stránky (anglicky landing pages) sú stránky, cez ktoré vstupuje návštevník na váš web z vonkajších zdrojov, ako sú napríklad organické výsledky vyhľadávania, PPC reklama, bannerová reklama, spätný odkaz a iné. Na vstupnej stránke by mal zákazník nájsť, čo pri vstupe predpokladal. Vstupná stránka by teda mala byť tematicky relevantná k hľadanému výrazu, k zobrazenému banneru a pod. Vstupnú stránku pre SEO navrhujeme tak, aby svojim obsahom zodpovedala uvažovanému okruhu výrazov – kľúčových slov. Každý vyhľadávací výraz by mal teda v ideálnom prípade mať na vašom webe priradenú len jednu vstupnú stránku.
-
Google Search Console: Ako ju v SEO využiť naplno?
07.04.2021Ak stále neviete, ako najlepšie využiť nástroj Google Search Console…
-
Optimalizácia hlasového vyhľadávania pre začiatočníkov
23.10.2017Vyhľadávanie pomocou hlasu je dnes už pre mnohých z nás…
-
Prípadová štúdia: Ako zvýšiť organickú návštevnosť o 1000 %
13.06.2017Zvyšovanie návštevnosti a počtu konverzií z prirodzených výsledkov vyhľadávania je…