Webová analytika
Sledovanie návštevnosti stránok je veľmi dôležitou činnosťou, pretože sa na jej základe dajú stavať marketingové činnosti. Pomocou podrobných jednorazových analýz a dlhodobým sledovaním nájdete odpovede na najdôležitejšie obchodné otázky.
V čom vám webová analytika pomôže:
- Zvýšiť tržby a znížiť náklady
- Správne nastaviť a vyhodnotiť merateľné obchodné ciele
- Robiť správne rozhodnutia
- Nájsť obchodné príležitosti
- Prepojiť jednotlivé marketingové kanály
- Spoznať cieľovú skupinu, jej požiadavky, potreby, nákupné zvyky
- Odhaliť nedostatky súčasného webu
- Pochopiť súvislosti v širšom kontexte
- Správne vyhodnotiť dáta
- Zefektívniť obchodné činnosti
- Rozpoznať efektívne marketingové aktivity od tých neefektívnych
Zistite, ako sa návštevníci na vašom webe chovajú, ako sa orientujú, čo ich zaujíma, koľko času kde trávia, z ktorých zdrojov k vám chodia a prečo. Vďaka tomu dokážete s cieľovou skupinou lepšie pracovať a dať jej presne to, čo očakáva. Dôkladné webové analýzy vám pomôžu zefektívniť SEO, správu PPC kampaní, e-mailing, propagáciu na sociálnych sieťach, porovnávače cien tovaru, affiliate, online PR, linkbuilding a všetky ďalšie aktivity internetového marketingu.
-
Marketing Festival 2017 – Novinky z onlajnu #Špeciál
13.11.2017Avinash Kaushik, Rand Fishkin, Joe Wade... Tohtoročný Marketing Festival bol…
-
Performance 2020 alebo Moonwalk by Warren Knight
28.06.2017Ako má vyzerať ideálny PPC špecialista, aká je budúcnosť výkonnostnej…
-
To najlepšie z Marketing Festivalu 2016
25.10.2016Prvýkrát ostravský ročník Marketing Festivalu sa niesol v znamení programatickej…
-
Je Bing Webmaster Tools lepší než Google Search Console?
02.04.2016Nástroj Bing Webmaster Tools (BWT) ponúka marketérom a webmasterom v princípe podobné…
-
SEO v roku 2016. Čo nás pravdepodobne čaká?
24.03.2016Kade sa bude uberať optimalizácia pre vyhľadávače v nadchádzajúcom roku?…